Hemeroteca
Sessions informatives sobre els canvis del porta a porta obertes a la ciutadania
09/06/2025Les sessions informatives tindran lloc del 9 al 21 de juny, cada hora en punt des de les 10 de matí fins a la 1 del migdia, i de les 4 de la tarda fins a les 6. Els dissabtes 14 i 21 només es faran sessions al matí.
Tindran lloc a la Sala de Plens i cal que porteu la carta que heu rebut a casa, amb el revers omplert, i els cubells de 25 l vells,
Trieu l’horari que us vagi millor. És molt important que tothom vingui per estar ben informat i recollir el nou material.
Construccions de lego
01/07/2025Us proposem un repte. Voleu participar? #LEGObuildthechange
Lloc: Biblioteca Sant Valentí
Organitza: Biblioteca Sant ValentíExposició Textures de l’artista Queralt Valls
01/07/2025Lloc: Biblioteca Sant Valentí Organitza: Biblioteca Sant Valentí
Exposició Francesca Bonnemaison
01/07/2025L’exposició commemora els 150 anys del naixement de Francesca Bonnemaison i Farriols, pedagoga, escriptora i promotora de l’educació de les dones a Catalunya (Barcelona, 1872-1949).
Lloc: Biblioteca Sant Valentí Organitza: Biblioteca Sant ValentíTertúlia Parlem de llibres
01/07/2025Comentem “Ànima de tramuntana” amb l’escriptora Núria Esponellà, amb guiatge d’Ignasi Puig.
Amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes.
Hora i lloc: 19 h – Biblioteca Sant ValentíSortida naturalística Llegim el riu
03/07/2025Ruta d’investigació per conèixer l’estat del riu i els macro invertebrats que viuen al riu Calders, acompanyats per biòlegs de Gaia Guies. Ciència ciutadana .
Hora i lloc: 9.30 h – Biblioteca Sant Valentí – Riu CaldersEspectacle “En Jan i la Mongetera de les paraules”
04/07/2025A càrrec de la companyia Vivim del cuentu.
L’energia que poden generar les paraules és més forta que la de cent gegants, però per comprovar-ho, primer, cal atrevir-se a parlar!
Recomanat de 3 a 10 anys.
Una col·laboració del Departament de Política Lingüística.
Hora i lloc: 10 h – Biblioteca Sant Valentí
Ballet Academy Manresa
04/07/2025Primer festival de ballet clàssic.
Direcció: Cristina Benavent
Hora i lloc: 19 h - Teatre Auditori Agustí Soler i MasEscola +K Dansa de Sant Vicenç de Castellet
05/07/2025Festival de fi de curs.
Dirigit per: Raquel Mill i Silvia Sanjosé
Hora i lloc: 18 h - Teatre Auditori Agustí Soler i Mas85a Festa de Sant Cristòfol
06/07/2025A les 10 h a l’església Santa Maria de Navarcles, missa solemne en honor a Sant Cristòfol, patró de conductors i viatgers.
A les 10.45 h, concentració de vehicles al carrer Monestir.
A les 11 h, benedicció de vehicles i conductors a la plaça de la Vila.
Enguany els diners recollits aniran destinats a l’Associació Contra el Càncer de Navarcles.
Organitza: Amics del motor de Navarcles i confraria Sant Cristòfol amb el suport de Fundació Montepio
Col·labora: Ajuntament de Navarcles
Concert per la celebració dels 45 anys dels Cantaires de Navarcles
06/07/2025Hora i lloc: 12h – Església parroquial
Xerrada-taller Alimentació saludable i refrescant
09/07/2025Amb Alba Adot nutricionista. Cicle Cuidem-nos amb salut -BiblioCAP.
Organitza: CAP Navarcles i Biblioteca de Navarcles.
Hora i lloc: 10-11 h – BibliotecaKalòpsia, un planeta no tan diferent
10/07/2025Narració a càrrec del rondallaire Santi Rovira. Li deien Kalòpsia: descobrim Europa des de l’espai exterior... i de regal un conte per a cada participant. Recomanat a partir de 4t de primària
Hora i lloc: 10h – Biblioteca Sant ValentíTrobada del club de lectura de zona amb l’escriptor Roc Casagran
10/07/2025Sortida del Parlem de llibres a Moià. Bus gratuït. Inscripció prèvia a la biblioteca!
Comentarem “Somiàvem una illa” de Roc Casagran. Premi Sant Jordi 2025
Hora i lloc: tarda – Biblioteca Sant ValentíFesta fi de curs Escola Bressol Tinet
11/07/2025Excursió al Casco de Marboré
12/07/20253006 m. Parc Nacional d’Ordesa i Mont Perdut
Començarem la ruta a Bujaruelo, fins al refugi de Serradets, l’endemà pujarem al Casco de Marboré, un dels divuit 3000 del Parc.
Desnivell 1r dia 1280 m. 2n dia 700m. Distància 1r dia 9km. 2n dia 13 km.
Ruta no circular, temps 1r dia 5 h i 2n dia 10 h. Dificultat alta.
Organitza: Centre Excursionista de NavarclesMissa de Sant Benet
13/07/2025El divendres 11 de juliol és la festivitat de Sant Benet, i com és tradicional, el diumenge següent, es celebrarà una missa. Repartirem entre tots els assistents el “Panet de Sant Benet”.
Hora i lloc: 11 h – Monestir Sant Benet de Bages
Organitza: Parròquia Santa Maria de NavarclesXerrada-taller Gestió emocional, comprendre les emocions
16/07/2025Amb Iván Sánchez, referent de benestar emocional i salut comunitària. Cicle Cuidem-nos amb salut – BiblioCAP.
Organitza: CAP Navarcles i Biblioteca de Navarcles
Hora i lloc: 10-11 h – Biblioteca