La regidoria d'habitatge treballa en un protocol d'actuacions d'ocupacions irregulars d'immobles
Dilluns, 2 de novembre de 2020
Des de la regidoria d'habitatge s'ha presentat un esborrany del «𝐏𝐫𝐨𝐭𝐨ðœ𝐨𝐥 𝐝'ðšðœ𝐭𝐮ðšðœ𝐢𝐨́ 𝐢 𝐢𝐧𝐭ðž𝐫𝐯ðž𝐧ðœ𝐢𝐨́ 𝐝'𝐨ðœ𝐮𝐩ðšðœ𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐢𝐫𝐫ðž𝐠𝐮𝐥ðš𝐫𝐬 𝐝'𝐢𝐦𝐦𝐨ð›𝐥ðž𝐬» en la comissió d'habitatge del consell d'alcaldes que va tenir lloc de forma telemàtica aquest dilluns. A partir d'aquest projecte exposat als diferents representants polítics de la comarca, es debatrà entre els municipis i s'aportaran noves idees per millorar la base. L'objectiu és crear un pla d'actuació uniforme a tot el Bages.