CAFÈ EN CLAU DE SOL
Dissabte, 26 de febrer de 2011
26 / FEBRER / DISSABTE / 5 DE LA TARDA / ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE NAVARCLES
Xerrada a càrrec de Dàcil López, cantant. Entrada lliure
ORGANITZA: ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE NAVARCLES
COL·LABORA: AJUNTAMENT DE NAVARCLES