FESTA DE FI DE CURS DE L'INSTITUT DE NAVARCLES
Divendres, 7 de juny de 2013
7 / JUNY / DIVENDRES / TARDA / INSTITUT DE NAVARCLES
Comiat dels alumnes de 4rt. d'ESO i rebuda al nou alumnat de 1er. d'ESO.
Comiat dels alumnes de 4rt. d'ESO i rebuda al nou alumnat de 1er. d'ESO.