Ple ordinari 25/06/2025
ORDRE DEL DIA
1.- A. SECCIÓ DISPOSITIVA
1.1.- Aprovació de l'acta de la sessió anterior de data 27/05/2025
1.2.- Dictamen Ratificar decret aprovació rectificació pressupost projecte Pl. Sant Valentí 1 (X2024001192)
1.3.- Dictamen aprovar canvi garantia contracte porta a porta (X2024000768)
1.4.- Dictamen aprovació nou conveni encomanda de gestió CBGR i Aj. Navarcles (X2025000669)
1.5.- Dictamen compra avançada material posada en marxa contracte porta a porta (X2025000365)
2.- MOCIONS DELS DIFERENTS GRUPS MUNICIPALS
2.1.- Moció presentada per Navarcles en Comú Podem-Confluència, per a la garantia del transport escolar als estudis post-obligatoris (X2025000750)
2.2.- Moció que presenta tots els grups municipals de l'Ajuntament de Navarcles sobre el finançament de les Escoles Municipals de Música (X2025000771)
3.- ASSUMPTES SOBREVINGUTS
4.- B. SECCIÓ DE CONTROL
Donar compte específica dels acords de la Junta de Govern Local i Resolucions d’Alcaldia de nomenament i contractació de personal, i d’altres que la legislació estableix aquest tràmit:
4.1.- Donar compte de l'informe resum anual dels resultats del control intern i els informes de control permanent exercici 2023
4.2.- Donar compte Pla Anual Control Financer 2025
4.3.- Donar compte decret 2025DECR000309 - Donar compte decret inici reglament Consell d'Infants Navarcles
4.4.- Donar compte decret 2025DECR000311 - Contractació laboral temporal 2 taquillers de les piscines exteriors i del servei bar 2025
4.5.- Donar compte decret 2025DECR000315 - Delegacio Junta de Govern resolució recursos competències delegades
4.6.- Donar compte decret 2025DECR000322 - Nomenament selecció d'urgència Treballador/a social per programa 10062025
4.7.- Donar compte de les resolucions dictades per l'alcalde des de l'anterior donació de compte al
ple municipal.
4.8.- Donar compte de les actes aprovades de la Junta de Govern Local núm. 17/2025, 18/2025, 19/2025 i 20/2025, que corresponen a les sessions dels dies 20/05/2025, 27/05/2025, 03/06/2025 i 10/06/2025, respectivament.
5.- INFORMACIÓ D’ALCALDIA I DE LES DIFERENTS REGIDORIES SOBRE L'ACTIVITAT MUNICIPAL PORTADA A TERME DES DE LA DARRERA SESSIÓ
6.- PRECS I PREGUNTES