S'obre el termini de consulta prèvia per a l'elaboració del Reglament del Consell d’Infants de Navarcles

Dimecres, 11 de juny de 2025

L’Ajuntament de Navarcles vol oferir als infants del municipi un espai propi per expressar les seves opinions i contribuir a millorar el poble. Per aquest motiu, es vol aprovar un Reglament del Consell d’Infants de Navarcles, que ha de servir per crear un òrgan estable on els nens i nenes de 5è i 6è de primària puguin debatre, fer propostes i participar activament en la vida del municipi.

Seguint el que estableix l’article 133 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú, s’obre un període de consulta pública prèvia perquè la ciutadania, entitats i organitzacions puguin fer arribar les seves opinions, propostes i suggeriments en relació a aquest futur reglament.

Per què es vol crear aquest Consell d’Infants?

  • Per donar veu als infants i garantir que les seves opinions siguin escoltades en els afers municipals.
  • Perquè actualment no existeix aquest òrgan a Navarcles i la Llei catalana dels drets dels infants anima a crear-lo.
  • Per promoure valors de participació democràtica des de la infància.
  • Per fer que les polítiques municipals també recullin la mirada dels més joves.

Pots fer arribar les teves opinions i propostes fins al 10 de juliol al correu electrònic participa@navarcles.cat. Cal indicar a l’assumpte la referència de l’expedient: X2025000687.

Pots trobar tota la informació i el document complet de la consulta pública a:  https://www.navarcles.cat/ajuntament/participacio/consultes-publiques-vigents/consulta-sobre-el-reglament-del-consell-dinfants.html

Darrera actualització: 11.06.2025 | 09:17