COMUNICAT CORONAVIRUS DIJOUS 02/04

Dijous, 2 d’abril de 2020
\N

Comunicat sobre el seguiment de l’epidèmia de coronavirus al municipi

Navarcles. Dijous, 2 d’abril

L’Ajuntament de Navarcles informa que, des de l’inici de la pandèmia per coronavirus, s’han registrat un total de deu víctimes mortals al nostre municipi (quatre dones i sis homes), totes elles amb edats compreses entre els 78 i els 87 anys.

Respecte de les xifres donades en el darrer comunicat de dilluns (on s’informava de sis defuncions), han mort quatre persones més. Dos veïns (de 79 i 87 anys) ens van deixar aquest dimarts; un altre veí, de 82 anys, ens va deixar aquest dimecres, i avui dijous ens ha deixat una veïna de 85 anys.

El consistori navarclí, en nom de tot el poble, dona el seu més sentit condol a les famílies i als amics. Lamentem profundament aquestes pèrdues. L’Ajuntament de Navarcles també informa que, per respecte a les famílies afectades, i per complir amb la Llei de Protecció de Dades, els noms de les persones finades no es faran públics des de l’Ajuntament.

Cal sortir de casa de manera individual

L’Ajuntament de Navarcles recorda a tots els veïns i veïns que s’ha de respectar el confinament total i que només es pot sortir de casa en aquells supòsits que marca la llei, i sempre de manera individual.

Informem també a les persones que tenen animals de companyia que només es poden treure a passejar el mínim imprescindible, sense sortir de la zona o del barri on es resideix.

Recordem que la millor manera de frenar el coronavirus és quedant-nos a casa.

Mal ús de l’àrea d’emergència de residus

Aquests darrers dies s’ha detectat un ús poc cívic de l’àrea d’emergència de residus. Recordem a tota la població que el servei Porta a Porta funciona amb total normalitat, i que cal deixar les bosses de la brossa, separades per tipus de residu, a la porta de casa, seguint el calendari habitual.

No es poden fer desplaçaments innecessaris a l’àrea d’emergència. Aquesta àrea només pot ser utilitzada per les cases disseminades o per aquells treballadors essencials que tenen horaris incompatibles amb el Porta a Porta.

Per raons sanitàries, la deixalleria està tancada. Però aquest fet no vol dir que l’àrea d’emergència es pugui utilitzar com si fos una deixalleria. Si teniu restes de poda, trastos vells o voluminosos podeu trucar al 900 264 272 (de 9 a 15h) i us ho vindran a recollir.

Agraïment a tots els voluntaris

L’Ajuntament vol agrair públicament la gran tasca que aquests dies estan fent totes les entitats i persones voluntàries del poble per tal d’ajudar persones grans, persones amb mobilitat reduïda i a col·lectius de risc.

Si durant aquests dies de confinament vols ser voluntari et pots posar en contacte amb l’Ajuntament a través del correu calvozn@diba.cat. Ens has d’indicar el nom complet, la data de naixement, el DNI, el telèfon i el correu electrònic.

Darrera actualització: 23.09.2020 | 14:42