FESTA DE FI DE CURS DE L'INSTITUT DE NAVARCLES
Diumenge, 10 de juny de 2012
10 / JUNY / DIUMENGE / TARDA / INSTITUT DE NAVARCLES
Comiat dels alumnes de 4rt. d'ESO i rebuda al nou alumnat de 1r. d'ESO.
Comiat dels alumnes de 4rt. d'ESO i rebuda al nou alumnat de 1r. d'ESO.