Punt d'informació juvenil
El PIJ de Navarcles és un servei d’atenció, orientació i assessorament sobre tots aquells aspectes que més interessen a la gent jove:
â—¦ Habitatge: com compartir pis, com demanar ajuts al lloguer, pisos de protecció oficial...
â—¦ Treball: ofertes laborals, borses de treball, com fer un currículum i una carta de presentació...
â—¦ Formació acadèmica: : estudis universitaris, accés per a majors de 25 anys, màsters, postgraus, cicles formatius, batxillerat...
â—¦ Formació no reglada: sobre teatre, circ, dansa, música, dibuix, disseny gràfic, informàtica, idiomes, turisme, cuina, fotografia...
â—¦ Cultura i oci: concerts, espectacles, activitats juvenils, exposicions...
â—¦ Turisme: trobar els llocs per dormir i què visitar, com anar-hi, recerca de guies de viatge, fulletons dels destins...
â—¦ Mobilitat internacional: estades internacionals per estudiar, treballar, fer intercanvis o de voluntari...
â—¦ Salut: assessorament per a joves sobre sexualitat, sobre drogues, sobre trastorns alimentaris...
â—¦ Esport: orientació en modalitats concretes i estudis relacionats.
El PIJ ofereix atenció tan de forma presencial, com a través del telèfon, correu electrònic o xarxes socials. El servei funciona a partir de la descentralització de la informació emfatitzant en l’atenció personalitzada i garantint l’anonimat i la confidencialitat dels i les joves. També es facilita l’intercanvi de informació i relació entre els i les joves per tal de facilitar ofertes, demandes i transaccions entre elles. Disposa d’espai d’autoconsulta i material d’informació per afavorir l’autonomia i el desenvolupament personal de la gent jove.
Quins serveis ofereixen?
â—¦ Accés lliure a internet.
â—¦ Consulta on-line i per telèfon
â—¦ Tauler d’anuncis: per intercanvi, compravenda, pisos a compartir, borsa de treball...
â—¦ Consulta personalitzada al mateix PIJ.
â—¦ Activitats informatives: Xerrades, exposicions...
El PIJ de Navarcles és un servei d’atenció, orientació i assessorament sobre tots aquells aspectes que més interessen a la gent jove: habitatge, ocupació, formació acadèmica, formació no reglada, cultura i oci, turisme, mobilitat internacional, salut,esport...El PIJ ofereix atenció tan de forma presencial, com a través del telèfon, correu electrònic o xarxes socials. El servei funciona a partir de la descentralització de la informació emfatitzant en l’atenció personalitzada i garantint l’anonimat i la confidencialitat dels i les joves. També es facilita l’intercanvi de informació i relació entre els i les joves per tal de facilitar ofertes, demandes i transaccions entre elles. Disposa d’espai d’autoconsulta i material d’informació per afavorir l’autonomia i el desenvolupament personal de la gent jove.